Alamak!! Bangunan opis aku bergegar!!!

Kitorang diarahkan turun dari bangunan opis nih sebab ada gegaran... Pihak Bomba nak buat inspection...

Err.. patut lah aku tengok orang Kementerian Kesihatan blok depan aku semua turun bawah.. hehehe.. tadi lepas aku punch card aku hantar anak aku pergi taska.. lepas tu datang balik opis.. tu yang nampak orang ramai ramai kat bawah.... aku ingatkan latihan kecemasan.. rupa rupanya bangunan kat kompleks e putrajaya nih bergegar... huhuhu...

Oklah nak turun.. selamatkan kan diri dulu!! huhuhu sempat update sepam! hehehe

Ulasan

aanie berkata…
sama la...bangunan opis sy pun bergegar gak...4 tingkat je ni...
Unknown berkata…
presint 2 (kompleks ABCDE smua gegar bro.....huhuhu~)
ellisya berkata…
sama la kite..presint 3 ni pon bergegar..pening kepala..
mamaelly berkata…
eh..elly kat blok D ni..nape tak rasa pun
Unknown berkata…
mamaelly : x constant... kat kompleks C ni C1 & C3 je rasa.. tapi dlm 2-5minit gak la..siap bomba bagai ni haa..
rokayah berkata…
adik saya kat kompleks C.. dia pun kene turun... 8 retak katanya... huhu... mtk2 la semua ok..
Unknown berkata…
2nd tremors at 11.25 am... lebih kuat and most of the staff kat kompleks C dapat rasa (dan sempat panik..)
akudarikayangan berkata…
huhuhu dh merasa dh msa tu.....kenangan sgguh....

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!