Anakku yang retro!

Pagi tadi masa dalam kereta nak hantar anak anak dan mama, aku buka radio kereta, kebetulan masa tu tengah dengar mix fm, msa tengah layan tu si abang tengah minum susu kat seat depan...

Tengah aku leka layan lagu kat mix fm tu tiba tiba si abang kata kat aku, abah, buka sinar fm! Haaa! Aku terkejut laa... Tak pernah pernah dia minta tukar radio tiba tiba pagi ni dia minta tukar sinar fm... Hehehe aku dengan wife gelak jerr... Tak sangka pula si abang ni suka dengar sinar fm. Hehehe comel jer aku rasa...

Mungkin sebab sebelum sebelum ni, pagi pagi aku dengar sinar pagi, layan celoteh mak neng mak banang dan krill... Hari ni jer aku terlupa nak tukar ke sinar fm tu yang si abang minta tukar tu...

Kalau tengah dengar lagu kat dalam kereta, aku slow kan volume radio, mesti si abang minta kuatkan balik... Hehehe... Abang abang... Memang retro lah!!!

Lepas tu aku saja sakat dia nak tukar channel lain.. Uihhh tak bagi ko! Siap kena marah lagi aku nihh!!! Hahaha

Apa apa jelah Aqil! Janji abang suka!



P/s:
Cantik kan bakal isteri Salih Yaakob! Muda lak tu! Pandai dia pilih! Hehehe... SY nih macam dah jadi idola untuk lelaki yang nak berpoligami jer!!

Errr.... Nasib aku tak termasuk dalam golongan lelaki tu!! Hehehehe
Published with Blogger-droid v1.6.8

Ulasan

Izan Ishak berkata…
aik bro...lain macam je citer pasal SY tu...hehe...jgn marah ek~


abg aqil mmg retro abislah...petah betul dia ye~
masMZ KaKiJaLaN berkata…
pasni kalau yang tiga lagi pandai rebut channel, abesss aaaaaa....
Ainul Hayat berkata…
HAHAHA...bebudak sekarang dah bijak..
tu laa... budak budak sekarang nih... nasib laa aku tak layan hindustan.. kalau tak pening aku!!

err.. pasal sy tu saje jer.. tak niat apa2 pun..!! betull!!

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!