Terima kasih semua!

Tadi petang balik dari perkelahan dengan geng kembar aku terus pengsan.. Lepak sangat-sangat!! Tak boleh bangun dah! huhuhu... Pengsan terus sampai pukul 7 tadi.. huhuhu...

Terima kasih pada semua geng kembar yang hadir, harap-harap semua orang enjoy, aku minta maaf sangat-sangat sebab tak dapat beramah mesra dengan semua orang, terkejar-kejar, kelam kabut.. sampaikan anak-anak sendiri aku tak dapat nak tengok sangat, terima kasih pada wife aku yang support aku... tolong jaga anak-anak... gambar pun aku tak ambil banyak sangat.. harapkan pada orang jer...

Aku harap kau orang semua tak kecil hati dengan aku yer, sebab aku tak dapat tegur semua, aku pun tak sangka ramai yang sudi datang, event pun terabur jer... risau juga kalau ada yang kecil hati nih...



Kalau ada rezeki kita buat lagi, tapi aku tak nak dah buat sorang-sorang! huhuhu... pengsan beb! dengan migrain nyer!! Yelah.. aku nak harapkan siapa kan? Lepas ni boleh laa kot, dah kenal-kenal nih.. :)

Aku harap ikatan ukhwah yang kita bina bukan setakat itu jer, harap-harap terus berpanjangan, mungkin dengan aktiviti lain yang lebih menarik lagi.. lebih teratur, banyak juga yang aku fikir nak buat untuk geng-geng kembar nih, kalau boleh nak buat perjumpaan terbesar geng kembar, nak buat kelab kembar dan lain-lain laa.. kita boleh kembangkan ke satu malaysia, aku harap dengan usaha kecil itu beri kesan yang besar.. mana tau kan?!

Terima kasih pada semua yang sudi bantu aku tadi. Semuanya jadi bidan terjun hehehe.. nak letak nama pun aku tak ingat huhuhu... maaf yer.. saya memang ada penyakit susah nak ingat nama orang nih... huhuhuhu...

Terima kasih pada yang datang dari jauh! Sesungguhnya kau orang sangat sempoi dah best!! Aku dengar ada dari Pahang dan Johor.. err. ada negeri lain tak? kalau ada beritau yer!

Terima kasih pada 1tube.my dan Ben Ashaari (klik untuk cerita Ben pasal kembar) yang sudi buat rakaman untuk perkelahan nih! nanti bila dah siap video tu, aku beritau kau orang semua yer!

Terima kasih! Terima kasih! Terima kasih! untuk semua yang hadir pada perkelahan tadi!! Itu jer yang boleh aku ucapkan pada kau orang semua yang sudi support event nih! Tak tau nak cakap macam mana lagi dah!!

Untuk gambar, nanti aku update. Aku nak sambung pengsan nih! Daa..


Gambar dari FB Anisa Musa! terima kasih yer!

Ulasan

Unknown berkata…
papa kembar 3..chaiyok.........

ayu sangat2 berbesar hati dapat kenal papa kembar..walau ayu tak join gathering..
bila baca entry dari izan dan papa kembar..nie tunggu mama kembar punya entry pulak

terus rasa syok gila.
tahniah anjurkan gatering utk kembar2

PS:ayu tunggu ben dan 1 tube syer vlog kembar2 yer
terima kasih ayu! InsyaALlah nanti saya bitau bila dah upload
~: nisa :~ berkata…
happy & happening dengan berbagai ragam kembar... sempat upload sekeping tu je dulu kat FB...

next time boleh tambah aktiviti seperti sukaneka ke... mesti lagi happening....
||aLeaSaRa|| berkata…
alhamdulillah semuanya berjalan lancar.tq sgt2 ye berjaya kumpulkan kami semua!jomlah smeua singgah blog kite dah update tau.ada 3 part lagi he3...
nisa: insyaAllah tq yer!

alea: waa pantas! terima kasih yer!
mama syaurah berkata…
waaa sgt happening...walaupon x g mcm dpt merasai kemeriahannya bile tgk pic tue...rugi nya xdpt join...tetiba ade hal plak....
Izan Ishak berkata…
alhamdulillah ...semua dah selesai. mmg happy dan seronok sangat2!
kelam kabut tu biasalah..masing2 sibuk ngan kembar masing2 kan...

izan pun nak minta maaf jugak sbb semalam balik awal, tak tunggu majlis abis dan nak kemas2 dulu...

apa2pun gathering kali ni mmg best!
tahniah bro~
mama syaurah: tq! InsyaAllah next time kita buat lagi

izan: tq! takpe dah datang pun kira bagus aa.. tqvm!!
CikDibah ;P berkata…
TQ jugak organize sume nih...memang sangat syok..part plg lucu, bila kite nak bergambar ramai2 tuh..macam kerenah anak2..hihihi..tapi mmg ok..sume jalan lancar je..plg sian tgk tuan rumah, ke hulu kehilir..heheh
hahaha lencun satu badan berpeluh! terima kasih datang yer!

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!