Penangan Blog!

Kerana blog aku tak keruan!

Kerana blog aku tidur lewat!

Kerana blog aku dapat kawan-kawan baru!

Kerana blog aku dapat info terbaru!

Kerana blog aku teringat-ingat nak update!

Kerana blog aku tak update lagi dari pagi tadi... rindu pada komen-komen kau orang!

Terima kasih blog!!



Maafkan aku kerana lewat update...

Ada ke yang tertunggu-tunggu entri terbaru aku?

Sekian..

Aku yang perasan... sila muntah sekarang! hihihi


>Huszaini<

Ulasan

lin berkata…
hahaha... sakit tu dah melarat kat kitorang kat cni... huhuhu...
Hahaha... sila sakit yer! tahniah!!
CAK berkata…
bawak bertenang. apapun2 biar wasatiah... dlm apapun. ok?
Mamaleesyamiro berkata…
sekurang-kurangnya blog menjadikan kita sume lebih rajin kan hehe
Cak: InsyaAllah! yq yer!

Mamaleesya: hehehe rajin sangat! hihihi
Mama Kembar Tiga berkata…
ehh cam sama je penyakit kita nih hehehe! bloging mmg addictive...
Gerobok Mr.Mama berkata…
sy ketagih nak tgk gambar 3Auni..siyes..setiap jam bukak blog ni...hehe...
harap ada rezeki nak jumpa 3Auni ni..nak test terer x cam mana AH,mana AF n mana AN
Unknown berkata…
serius nak syer kat papa kembar..ayu hari nie sangat letih...
so nak tidur awal..tapi mengenangkan sahabat pasti tertanya2..
tetap update blog..heheheh
(bukan tegar. tapi sayang kawan2)

PS: jgn lupa blog citarasa rinduan yer

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!